tisdag 15 februari 2011

Dejting

För inte så länge sedan ondgjorde vi oss över en dejtingtjänst för människor som redan är i ett förhållande.
En otrohetsförmedling om man så vill.
Nu kommer (surprise, surprise) ytterligare en uppseendeväckande dejtingtjänst.
Här kan man nämligen träffa herpessmittade.
Inte så där att man kan råka träffa dem, utan det finns med i kravspecifikationen.
I vanlig ordning funderar jag då över fortsättningen.
Kommer vi om ett par år att kunna söka herpessmittade, enögda, trebenta, ukulelespelande baptistpredikanter med alldeles för stora kläder, som dessutom redan är gifta?
Eller kanske helt enkelt "dates with aids" eller "bonde söker gnu".
Håhåjaja! Nog var det bättre förr.

2 kommentarer:

  1. Fast för mig som precis för mindre än en vecka sedan blev smittad med herpes så känns det som en toppen idé. Förutom smärtan och skammen jag känner så är rädslan av att smitta någon annan otroligt stor. Att ha möjligheten att träffa någon annan med samma besvär som inte kan påverkas av mina besvär hade känts fantastiskt. DU har ingen aning om hur ledsen jag är.

    SvaraRadera