fredag 18 februari 2011

Storebror

Äääääntligen!!!
På söndag kväll startar det om igen.
Big Brother är tillbaka i svensk TV.
Som vi har längtat efter att få se alla silikonbröst och tribaltattoos blandas igen i en underbar symbios.
Visst har det funnits andra nästan lika "bra" dokusåpor under åren, men ingenting går upp mot BB.
Tänk bara, 100 dagar inlåst med ett antal kompletta idio... förlåt, intellektuellt mindre bemedlade personer.
Obegränsat med sprit och varje dag nya utmaningar som enbart syftar till att skapa sex och konflikter.
Att dessutom bli filmad överallt, alltid är ju bara en ren bonus.
Som (burk)grädde på (pulver)moset kommer de mest utstickande idio... Ja ni fattar, att få åka på barturné med Michael Brinkenstjerna. På samma sätt som Linda Rosing, Robinson Robban, Naken Janne och andra fantastiska kulturpersonligheter tidigare gjort.

Jag vet faktiskt inte vad som är värst längre.
Att dvärgbandmasken riskerar att spridas i Sverige, eller att all förbannad dynga ska visas i TV.

1 kommentar:

  1. Förr gillade jag BB. Men då var jag ju lite yngre också. Jag tycker det känns lite "redan gjort". Jag tror inte att de kommer dra speciellt stor publik. Och med stor sannolikhet kommer de castat enbart blonda silicon tjejer som skulle göra vad som helst för att få vika ut sig playboy. Och killar som skulle sätta på vad som helst. Jag kan ge det ett par tittar, men är det som tidigare så kommer jag inte hjälpa till att höja deras tittarsiffror.

    SvaraRadera